When I'm angry, I bake.

             



När jag är arg bakar jag.
Likaså om jag är lite låg eller ledsen. Men jag bakar ju även annars också - så det verkar fungera som lite terapi för mig. Just ikväll har jag bakat för att jag skulle få tänka på något annat än sånt jag ändå inte kan rå över… även om jag gärna skulle vilja.


Man ska
ta vara på varje dag, det är då något jag absolut fått en tankeställare om den här veckan…

Tack för fina kommentarer på det jag skrev sist. Blev särskilt fundersam på den anonyma kommentaren - vem du är? Har vi gått i samma klass / skola? Ge dig gärna till känna. Om du inte vill, så vill jag ändå tacka för de snälla orden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha..jojo....det kommer nog att bli bra det ska du se! :) Kram på dig!

2010-01-28 @ 22:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0