Tjejfika!


               Tjejerna är redo att hugga in och hundarna intar sina tiggarplatser...


                  Kladdkakemuffins med grädde och chokladcrispskiva on top


    Cupcakes i kopp med smak av vanilj/blåbär med hallonfrosting och sockerrosor


     Minicupcakes av vanilj med lite jordnötskräm, chokladfrosting och colasprinkles


                                            Uppdukat bord. Hela kostcirkeln...


Efter en körig vecka
med bokslutsjobb och snöstorm, så har jag idag unnat mig en riktig feel-good-dag. Det gjordes i form av en hel förmiddags bakning och piffning av bakverk innan mina vänner Fia och lilla Tilde, Linda, Sandra och Lise-lotte dök upp för vårt inbokade tjejfika.

Jag bjöd på tre olika sorters cupcakes och jag tror det var uppskattat :) Jag fick t.o.m. styra upp en liten "goodiebag to go" till Linda!

Sen pratade vi såklart massa hund - hundnirdar som vi är hela gänget... å då trivs ju jag.

Nu har jag precis diskat undan och det tog sin lilla stund vill jag lova. Sen återstår bara att klura ut hur resten av kvällen kommer se ut för min del. T spelar ikväll här på hemmaplan, men jag är som inte riktigt partysugen känner jag. Så Fias förslag att åka bort till henne ikväll och se film och äta lite gott till det känns faktiskt mer lockande just nu. Jag ska suga på den karamellen ett tag till känner jag.

Trevlig lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: vera

men jösses vilka fina cupcakes du gör!!! helt otroligt=) imponerad av dig! kramisar från vera:D

2010-01-31 @ 11:12:48
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Kakan

Vad fint du gjort!!!! Nästan så att man inte skulle ha velat äta upp dem;-)



Kram Kakis

2010-01-31 @ 12:09:48
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0