På önskelistan



En sånhär skulle jag vilja ha.
En liten smidig digital kökstermometer som mäter temperaturen skitnabbt. Jag skulle t.ex. så gärna vilja slippa "ta beslutet" med mitt finger när degspadet är lagomt varmt... Jag tycker ofta att det känns "lagomt" hela tiden!

Jag tror de finns att få tag på i butiken "EnKöksbutik" i In-gallerian på stan. Men sist jag var där var de tyvärr slutsålda. En sån hjälpreda skulle definitivt sparka igång ännu mera hemmabak hemma hos mig i alla fall! Vill ha vill ha vill ha...

Kommentarer
Postat av: veronika

jamen gud så behändig, en sån vill ja osså ha=)kramkram:)

2009-02-03 @ 21:16:50
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst finns de igen, toppen termometer

EnKöksbutik

2009-05-18 @ 22:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0