Kakburksjakten fortsätter!

Vem hade kunnat tro att det skulle vara så svårt att hitta fina OCH bra kakburkar, som inte kostar skjortan!?  Inte jag i alla fall. Jag har nu varit runt på alla möjliga tänkbara butiker i stan och ute i Birsta på jakt efter kakburkar..  Mina favoriter har jag ju hittat från Greengate, men kakburkar för cirkus 300 kr? Plus frakt!  Det känns lite sådär tycker jag...  Burkarna från Greengate får stå kvar på min önskelista bara..  *blink blink nån*

Jag resonerar såhär. Visst kan jag pynta upp och betala om jag nu hittar den perfekta burken som rymmer mycket och som är helt lovely att se på. Men HALLÅ! Vi pratar KAKBURKAR nu. De kommer ju inte ens att synas - de lär ju stå inne i skafferiet och bara synas lite nu och då ändåså...  Men likväl så vill jag inte köpa vilka kakburkar som helst - typ det set som jag hittade på IKEA för en ganska jämn hundring...  De var skitfula! Usch å fy. Jag är ju för dagen inte ägare av en endaste liten burk att förvara mina "verk" i...   Nä så jakten gick vidare....

Å till slut snubblade jag över dessa på Panduro.se!  Återigen inga skönheter som de från Greengate, men jag tycker de är helt okej! Det finns många fler set också, men jag visar bara några här som det just nu är tokrea på! Å de här burkarna får det verkligen plats kakor i  - inte massa småfjantburkar här inte...



Tro om vilka man ska välja...?




Kommentarer
Postat av: Karin

De där har jag också tittat på. Funderade ett tag på att ha tvättmedel i dem så kanske tvättandet blir lite roligare;-)



Kramis K som är lite tröttis efter ännu en dag på tingsrätten..........

2008-09-19 @ 21:09:46
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0