Till bror





Är ni någon gång i Stockholmstrakten och behöver en naprapat? Då kan jag tipsa om min bror, som nyligen startat egen praktik, Rodin Rygg & Rehab. Jag har knåpat ihop en enkel hemsida till honom, kika gärna in vettja!

I onsdags gjorde jag en skräll och gjorde ett spontanbesök på Gatufesten. Jag hamnade först i en båt i solnedgången för lite fördrinkar, sedan bar det av mot tälten. Riktigt trevligt!

Jag var rädd att ligga med migrän hela gårdagen, men jag mådde faktiskt oförskämt bra, och skrällde ytterligare en gång på kvällskvisten genom att bege mig ut på löprunda a la 5 km, med långnäsorna i sällskap så klart.

Imorgon, vid cirkus 05, drar jag ner till Alfta över dagen för lite vänstervarvande i showringen. Jag får ladda med kaffekannan hela dagen, för på kvällen bär det av mot ytterligare en kväll på Gatufesten! På't igen bara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0