Rolig kalender

Jag har en så rolig kalender för dagen må ni tro. Största och mest efterlängtade datumet att se fram emot är 6:e februari. Då drar jag en, över dagen, tur och retur till Amsterdam. Och med mig i liten väska på väg hem, följer en liten valp. Jo, ni läste rätt - jag taktar upp med en tredje vovve igen! Men den här gången är väldig speciell för mig, för nu vankas det inte en till Sheltie - utan en Border Collie! För mig är detta en dream come true, men jag vet att vissa säkert höjer eller rynkar ett ögonbryn eller två över detta. Men, det skiter jag i. :) Sen lovar jag att vara nöjd med min flock ett bra tag framåt! ;)

Ett annat roligt datum i kalendern är fredag den 30:e december. Då tuffar tåget mot Åre och där bjuds en helgs nyårsfirande! Å dit är det inte långt, varken till Åre eller nyår. Kuuuul!

By the way, ni som eventuellt vill kika på underverket i Holland -  kan kika in här; Live puppy-cam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0