Läslust


(bild från Adlibris.com)

Jag tror jag har nämnt det tidigare, men jag är verkligen en periodare vad gäller bokläsning. Just nu är jag inne i en sådan period igen. Senaste boken jag läste var Arvet av Tamara McKinley. Jag väljer böcker väldigt sporadiskt, helt enkelt av vad mina ögon först dras till i bokhandeln. Den här boken tyckte jag bara var fin, så den fick följa med hem :)
Det visade sig vara ett rätt bra val, och jag vet att jag läst någon bok tidigare av samma författarinna.

Idag kom en till beställning hem från Adlibris. Inte mindre än tre böcker hämtade jag ut, samtliga av samma författarinna Nora Roberts. Jag har inte läst något av henne tidigare, men jag tänker börja med Dödligt villospår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0