Tårta


                                 
Lagfoto Boda Borg 29/5 - familjedag

I torsdags blev det tårta x 2 hos pappa som fyllde 60 år. Vid eftermiddagsfikat på jobbet igår bjöds det tårta igen och för att runda av kvällen lite blev det ytterligare två tårtbitar hos Fia som firade sin födelsedag igår. Jag är proppmätt på tårta nu! Men det ligger ju helt i linje med mitt kostcirkeltänk, så det funkar för mig :)

Idag ska jag ge mig iväg bortåt Timråhållet, där min arbetskamrat T bor. De har 7 veckors irländska settervalpar just nu, så vi är ett gäng som ska dit och gosa lite med de små fyrbenta och även fika lite. Men om det bjuds tårta, så kanske jag står över idag... Bara kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0