Jakten på rätt kulör


(bild från viivilla.se)


Jag är på jakt
efter väggfärg till min nya läga. Vardagsrummet som med skjutdörrar kan bli både v-rum och kontor/gästrum ska få samma färg tänkte jag, eftersom de sitter ihop som ett. Jag tänkte först att jag ville ha vita väggar, men nej - nu har jag tänkt om. Eftersom jag har mestadels vita möbler, så vill jag inte att de försvinner helt mot väggfärgen. Istället ska jag nu försöka jaga rätt på den här väggfärgen som ni ser på bilden. En ljust grå ton.

Fint va?  :)

Kommentarer
Postat av: Kakan

Vi har en ljus grå färg i köket och vardagsrummet som liknar den på bilden. Kolla mitt inlägg den 2 juni "V 33" där ser du färgen på väggen. Ganska lik va?



Ser framn emot att få se bilder från lägan sedan:-)



Kram Kakan

2010-06-09 @ 19:45:10
URL: http://www.kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Terese

Snyggt förslag! Håller på att måla om hallen i ungefär en ljus men inte vit färg. Jag köpte den på Alcro och den heter "Kalk". Finns ganska många fina ljusa färger att välja på här: http://www.alcro.se/inredningskollektionen.aspx

2010-06-11 @ 08:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0