Som i en tavla


                                               ... som i en tavla?


Min Söndag
spenderade jag hos pappa på Alnö. Det blev bl.a en långpromenad i kylan med långnäsorna i Alnös vinterskrud. Det var som att promenera i en tavla...  Sen hamnade jag ju såklart i småhästarnas hage också. Ner på knä och fram kom ett par puffande mular som ville gosa. Tänk så bra man kan ha det. Mig är det då inte synd om.

Nu sitter jag hemma igen, proppmätt efter att ha ätit nybakad blåbärspaj. Jag tror det blir en tidig kväll ikväll för den här tjejen är riktigt trötter.

Imorgon är en ny dag. Nya möjligheter. Jag tror imorgon kan bli spännande. Det får den så lov att bli..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0