Nu är jag klar.



"Flitiga Lisa"



Ja nu är jag klar.
Med vintern. Hit med våren med småfåglarnas sång och solstrålar tack!

Nåt nyårsfirande blev det just inget av i år. Jag låg nedbäddad och höll på att hosta lungorna ur mig - kändes det som i alla fall. Jag mår lite bättre nu om dagarna, men om nätterna får jag palla upp med kuddar och försöka sova halvt sittandes. Ändå hostar jag som en tok och är jättekvav. Jag var rätt duktig som prickade in sjukdom precis på mina lediga dagar åtminstone... 

Idag har jag varit Flitiga Lisa. Granen har åkt ut och jag har tvättat och pysslat på i den takt jag orkat. Appropå "Flitiga Lisa" så har jag redan bestämt att det blir den blomman jag ska ha till våren/sommarens krukor! Den dubbla flitiga lisan. SÅ fin!

Aja, nu råkade jag väl gå händelserna aningens lite för mycket i förväg.. men jag skulle inte bli ledsen om jag somnade inatt och vaknade upp och det var 1:a april. Det e sant.


Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag vill också att våren ska komma nu!! Men det är ju ett tag kvar:-/



Jobbigt att du varit sjuk:-( Det har ju vi med. Är inte det typiskt, när man för en gång skull ska vara lite ledig?!



Kramar Kakan

2010-01-03 @ 17:38:20
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0