Bland folk igen


Måttsats och bullformar i glada färger. Man kan aldrig få för många.



Kakfat från Åhléns. Tidigare 179 kr - nu 75 kr!



Servetter med söta cupcakes - från Lagerhaus.



Slutligen nåt för hälsan. En till två shots om dan'n.



Idag har jag varit på min första tur från hemmet sedan dagen innan nyårsafton. Kroppen kändes klen till tusen, men det var ändå skönt att göra något. Att få se lite folk igen. Det blev otippat en tur till Birsta City. Mitt mission var att storhandla mat och lite andra must-haves som tagit slut.

Det blev bara liite annat smått till mig också :)

Nu väntar filmkväll är det tänkt. Tror det kan bli en blåbärspaj till det känns det som...

Kommentarer
Postat av: Erika Backberg

Mivi Total är såååå äckligt! Kan aldrig vara hälsosamt även om de påstår det! huuua

2010-01-09 @ 21:10:28
Postat av: Sofia o Hugo

Härligt att du är tillbaka - å mår bättre!!!! :))



Å jag som älskar Mivi Total! Smaskens! :D

2010-01-09 @ 23:29:08
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Kakan

De där kaksakerna vill jag också ha. Måste kolla på Åhlens efter det fina kakfatet jag med!!



Blåbärspaj lät ju smaskigt värre. Här blir det fruktsallad idag:-)



Kan rekommendera GSI-filmen ikväll. Den är superbra!!!



Ha en mojsig kväll.



Kram Kakan

2010-01-10 @ 18:17:39
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: vera

va mkt fint du fyndat!!! va synd jag inte kunde promma igår=/ring lite i förväg nästa gång så jag hinner planera träningen hihi, kramisar!!!:D

2010-01-11 @ 08:27:42
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0