Trött men glad


         Fendi ställs upp på bordet för bedömning

Idag är jag trött. Trött men glad. Det var inte direkt drömväder igår när vi åkte hem från Eskilstuna. Blixthalka och snöoväder resulterade i flera trafikolyckor längs vägen, och det skapade lååånga bilköer och stillastående trafik. Självklart även för oss. Men vi ska vara glad att vi inte var med bland de som kom körande där några minuter tidigare...

Utställningen i helgen gick i alla fall jättebra. Fendi skötte sig utmärkt på sin stora officiella debut och eftersom det här var årets största rasspecial för Sheltie, så är jag jättenöjd med hennes placering.

Idag skulle flytten bli klar var det tänkt. Men så blev det inte. Vi har flyttat nåt lass med prylar o möbler, men vi är inte klara på långa vägar. Det får ta sin tid märker jag. Det nya målet för första övernattning i nya lägan i slutet av veckan. Hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0