Tiden rusar


             Till mig - för att kunna passa tiden...


Precis
om en vecka idag går flyttlasset. Å det enda jag packat så långt är min gamla ärvda matservis... Tro om jag har lite att göra denna vecka som kommer?

Lägg därtill att jag och Fendi drar iväg på en roadtrip till Vilsta utanför Eskilstuna på fredag och kommer hem natten mot Söndag. Men det ska nog gå bra ändå. Huvudsaken är att möblerna blir flyttade på Söndag och jag försöker nu ragga så många starka armar jag bara kan tills dess. Sen kan jag ju i min egen takt packa och flytta småprylarna i lådor på egen hand.

Så när jag tänker efter är det egentligen ingen tokbrådska.


(bild; Nordljus.net)


Kommentarer
Postat av: En gammal vän

Vart ska du/ni flytta?????

2010-02-21 @ 18:49:06
Postat av: Anonym

Singel? Jag kommer att lansera en rekryteringkampanj...så fort dammet lagt sig...haha



/ Klasskompisen eller inte? :)

2010-02-21 @ 21:56:52
Postat av: Helena Ljunggren

Åh vad mysigt att flytta till nytt :)

2010-02-23 @ 08:25:04
URL: http://www.helenaljunggren.com
Postat av: Kakan

T.o.m JAG blir nyfiken av alla anonyma kommentarar?!



2010-02-23 @ 10:57:57
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0