TGIF

Thank God it's Friday. Jag är den tröttaste tjejen jag känner idag. Ser fram emot morgondagens sovmorgon! OM lilla Fendi tillåter mig vill säga...  det återstår att se.

Gårdagens födelsedag blev trevlig. Fina presenter och blommor till mig och sånt gör inte ont någonstans :)

I skrivande stund är jag hemma på lunch, sitter vid köksbordet och äter upp den överblivna blåbärspajen från igår. Med vaniljsås. Hela kostcirkeln som vanligt...

Efter jobbet ska jag åka och köpa vit, matt snickerifärg. Det vankas målning av sänggavel i helgen och jag tror det kommer bli riktigt fint!

För övrigt tänkte jag bara ta den här helgen som den kommer i det utlovade solskenet. Förutom gästande av ett barndop nu på Söndag - då min barndomsvän Maries dotter Selma ska döpas.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Men ååååå såg ju på FB häromdagen att du fyllde år, och tänkte att jag skulle komma ihåg att gratta! Men icke;-)Så.....



GRATTIS I EFTERSKOTT!!!



2010-02-12 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0