Härligt med helg


                            Lilla Fendi börjar likna en stor tjej nu...  10-02-06

När det är helg, då trivs jag. Jag känner att jag är bra på det här med helg. Så pass bra att jag skulle kunna tänka mig att köra precis tvärtom motför hur jag gör nu, dvs. jobba två dagar och sen vara ledig fem. Jag tycker ju så mycket om sovmornar, att inte behöva känna stress över att hinna med att ta hand om hundarna på ett bra sätt och bara låta dagen flyta på i sakta mak...  Men nu är det fem dagars jobb till nästa gång. Det får väl gå bra det också.

Igår hade jag en hundig dag hela dagen. Först mötte jag upp Jeanette och Camilla med respektive hundar för liten hundträningsdejt. Jag tränade inte just med mina, men Fendi fick åtminstone stå vid sidan och se söt ut. Gucci mår inte bra för dagen och har återigen en inbokad veterinärtid den 15:e feb. Det ser inte så ljust ut för min långnosade vän tyvärr...

Senare åkte jag till Fia och hennes Grand Danoisvalpar på 6 veckor. Jag hade lovat agera valpfotograf och det tog sin goda lilla tid att fota 8 valpar med mycket egen vilja...

Idag har jag och T tagit oss en tur på IKEA. Det blev lite lunch på plats och shoppingmingel. Något storshoppande blev det inte, men en ny gosig filt och ett par blockljus fick följa med hem. Vintertid kan man inte riskera bli utan...


Kommentarer
Postat av: Lilla a

Är du nyfiken av dig? Gillar du att göra upp planer för framtiden? Var med och se om Micael Dahléns teorier om Nextopia stämmer. Låter det spännande? Titta in på gladdagboken.se



Mvh Lilla a

2010-02-07 @ 21:58:39
URL: http://gladdagboken.se
Postat av: linda

Grattis på stora dagen!!! kraaaam

2010-02-11 @ 22:23:21
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0