Skrivbordet är mitt



                                               En liten glimt av mitt nya hem.


Long time no see, som det brukar heta... Här har jag inte varit flitig vill jag påstå. Vet i och för sig inte om det känns som någon större mening att skriva här. Lusten att skriva vill som inte infinna sig riktigt, och jag är lur på om det verkligen är några som läser det jag skriver - so what's the point?

En liten lägesrapport kan jag ju ge nu när jag ändå är igång för dagen. Jag är äntligen inflyttad i min nya läga och trivs redan riktigt bra. Lilla Penny ser till att jag inte får sova särskilt mycket om nätterna och som längst har jag sovmorgon till 05.20 sedan hon kom in i mitt liv, för snart 4 veckor sedan.

I lägan har jag nu målat väggarna ljust gråa och jag tycker om resultatet! Det känns krispigt och fräscht, men för den delens skull inte kallt. Det tidigare omtalade gamla skrivbordet är äntligen mitt och står nu i "kontoret". Nu är det bara resten kvar...

Semestern är slut och jag har nu jobbat drygt 2 veckor med fullt upp att göra. Det känns bra ändå, så det är bara att köra på!




Kommentarer
Postat av: Eva

Väntar med spänning på fler bilder från ditt nya hem samt på nytillskottet :) Hoppas allt är bra med dig annars. kram

2010-08-11 @ 09:04:23
URL: http://evafundin.blogg.se/
Postat av: Sofia o Hugo

Jag läser! Älskar ditt sätt att blogga! :))

2010-08-14 @ 08:56:24
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0