Resa till framtiden?

Fendi agility 100427 from Faldarello on Vimeo.



Att resa till framtiden
önskar jag vore möjligt nu. Jag längtar så förb***** mycket till 1 juli. Jag vill ha ett HEM igen. Just nu bor mina möbler och min post på en adress, och jag och mina nödvändigaste ting bor på en annan. Det är en dyr postlåda jag har.

Jag har som inget att skriva om här känns det som. Därav det långa uppehållet... Jag bara jobbar och tränar Fendi om dagarna. Och om hennes träning och våra hundiga bravader skriver jag ju om på den här sidan.

Glad är jag att våren äntligen är här i alla fall! But that's about it.

Kommentarer
Postat av: Karin

Det låter jobbigt:-( Men tiden går fort!



Sköt om dig s länge. Jag tittar som vanligt in här då och då:-)



Kram Kakan

2010-05-08 @ 08:42:24
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0