En beställning

                


Rubriken
kanske vilseleder Er lite idag. Man kan ju tro att jag beställt en till valp, men inte ens jag är så galen.

Om tre veckor
fyller min storasyster C jämna 40 år. Å det ska ju såklart firas på alla vis. T har bl.a. styrt upp ett band som lirar med honom på festen och jag har blivit ombedd att baka födelsedagscupcakes! Min första och troligen enda beställning någonsin :)  Jag hoppas jag fixar det, det blir ju en hel del att baka och dekorera...

En kommande liten tjejfika nästa helg får bli lite genrep i miniformat kanske? De får så lov att ställa upp och agera lite försökskanin.

Som kommentarsvar till Tamara - ja, jag brukar ibland göra banners åt andra och har då inte tagit betalt. Men då är det ju åt nära vänner... Har som inte direkt tänkt det alls som någon business, men tack ändå för den fina kommentaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0