Bilder från dagens tur i skogen



Jag och min vän Anna
har idag varit på en 2-timmars mysig skogspromenad. Vi hade såklart följe av ett gäng hundar... ♥

Hon är en superduktig fotograf, och har en betydligt bättre kamera än mig.. så vill ni och har tid - kika in på hennes fotoblogg och se många fler bilder från dagen!

Idag har jag även bakat lite inför en liten tjejfika imorgon eftermiddag. Det var inte igår jag träffade det här gänget, så morgondagen ser jag verkligen fram emot!

Tro om det blir en spontanfest ikväll?

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Var in på din väns sida, sagolikt fina bilder..liksom på din konstnärliga blogg. Roligt att se!

2009-09-13 @ 20:46:30
URL: http://eharstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0