Update

Tänkte skrälla till med ett kort inlägg... Jag är så himla trötter. Det känns som om det varit jobb dygnet runt den här veckan.

Jag kan också meddela att Gucci fortsätter må bättre och bättre för var dag som går. Det märks på honom att han är mycket gladare än på länge! Min goa långnäsa ♥

I lilla Fendi har jag fått en vovve som kommer ge mig ett och annat grått hårstrå, eller arton… Hon är överallt och ingenstans. Men en sak är säker, det hörs var hon är! Det enda hon inte riktigt hör är mina önskemål… Idag när jag kom hem på lunchen hade hon även börjat restaurera en köksstol. Till det sämre tyckte jag, men hon verkade nöjd med sitt verk. Likaså hade hon funnit det lämpligt att hoppa upp på vardagsrumsbordet och ändrat designen på ett stort blockljus. Det låg stearinsmulor över hela bordet, så hon verkar ha tagit sig god tid och varit noga med det hon hade tagit sig för.  Å jag som INTE ville ha en inredningsintresserad valp…


Kommentarer
Postat av: N

låter som en liten Skråll ;)

fast hon brukar inte förstöra saker..

2009-10-01 @ 20:35:47
Postat av: Sofia o Hugo

Kul me ett litet inlägg... Det har jag väntat på... :)) Jobba inte ihjäl dig gumman!!!!



Trevlig helg! KRAMA

2009-10-02 @ 15:36:47
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Karin

Hörrödudu Lane, nu bloggar du på tok för lite;-) Blev glad av din update.



Fendi verkar vara en busig liten vovve!



Kram Kakan

2009-10-03 @ 19:25:00
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0