Min helg



Planerna
för den här helgen var betydligt bättre än vad facit blev. Å allt skyller jag på vädret. Vem kom på det här?!

Igår Lördag så åkte i alla fall jag och min vän Fia till Alnö för att hälsa på min pappa. PLANEN var egentligen att testa att tömköra och longera de små minihästarna, men pga regnrusket och risken att så söta människor som vi smälter om vi blir genomblöta- så blev det mest mysfika och massa surr inomhus. Men det är trevligt det också!

Fia och jag hade bokat in en tjejkväll med film och gott att äta, och så blev det. Men vid 22.30-snåret när jag satt i bilen på väg hem fick jag ett samtal som lockade med mig ut på dåligheter. Duschade, kammade luggen och tog på mig ansiktet rekordsnabbt och vips var jag nere på Oscar i annat trevligt sällskap!

Idag Söndag har jag inte gjort många knop. Vid lunchtid intog jag dagens första måltid. En glassbåt. Sedan dess har det blivit två till... Kanske man borde styra upp en sen middag nu? Jag hade först tänkt försöka vänta på T, men det dröjer nog närmare två timmar till innan han dyker upp, och då har jag nog hunnit svälta ihjäl...

Kommentarer
Postat av: Karin

Du varkar ju ha haft en myspys helg:-)



Och småhästarna måste du lägga upp fler kort på snart!



Kram & natti

2009-11-18 @ 22:11:05
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0