Nu får det vara nog...


Ska det aldrig sluta snöa?
Jag minns inte när det var så här mycket snö sist ens...  Nu får det vara nog tycker jag. Jag längtar så förbenat till våren nu så jag kan inte ens beskriva!

Började idag klura hur jag vill att vår uteplats ska se ut i vår..      En sak är säker, massa blommor blir det i alla fall! I LOVE blommor...

Idag har jag också varit och skrivit under anställningsavtal och gått igenom hur nästa vecka kommer se ut. 07.00 på Måndag morgon blir jag upphämtad och då bär det av mot Söderhamn. Där väntar dels utbildning, dels överföring av arbetsuppgifter. Såhär kommer ett flertal dagar i veckan se ut åtminstone under Mars månad. Den här första svängen kommer jag inte hem förrän Torsdag kväll, så det drar igång a la hårdrock från dag 1! 


(Bild; Eget kollage med bild från Odla.nu)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg,kika in hos mig*

2009-03-10 @ 22:21:15
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Helen

Du... ska vi bli "jobbgrannar"? :)

2009-03-11 @ 16:34:50
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0