STORBESÖK!



Idag ska jag få besök
av en tjej jag umgicks väldigt mycket med för några år sedan.. Hon heter Fia och är en hundnerd lika som mig... Vi kuskade då land och rike runt på hundiga aktiviteter och gick dagligen promenader tillsammans med våra fyrfota. Lite storleksskillnad har vi på våra valda raser...  Men finns det hjärterum, så finns det stjärterum! 

Sedan dess har hon flyttat till hus på landet och hennes uppfödning av dessa små vovvar blomstrar...  Å de väntar valpkull vilken dag som helst igen!  Sugen?

http://ganteus.sida.nu


Det här blir en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Karin

De där är ju så sjukt stora. Jag skulle hellre välja en långnäsa jag;-)



Ha så trevligt!!!



Själv har jag valt att ha Julia hemma idag. Vi ska ha en riktig pysseldag tillsammans nu när Elin är på dagis.



Stor kram!

2009-01-22 @ 09:35:47
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0