Söndag



En helt typisk och vanlig Söndag.
Har inte gjort så många nyttiga knop idag. Jag har i alla fall suttit och bläddrat i kalendern och klurat på passande tävlingar för mig och Gucci. Men det dröjer dit... tävlingssäsongen drar inte riktigt igång förrän i mitten av april - å dit känns det som en liten evighet.... Nu när jul och nyår är avklarade, så får det väldigt gärna bli vår för min del. Jag är född en frusen människa och såna här kalla dagar som idag (-18) så kämpar jag mest för överlevnad.


Helgen i övrigt har varit lugn och stillsam. Jag har fått i mig min dos av chips och dip kan man lugnt säga..  Å igårkväll dammade vi av "Sagan om Ringen"  - den första delen på 3 timmar..  Tänk hur lätt jag liksom låter min fantasi dra iväg i den filmen.  Nog skulle Aragorn föredra mig över Arwen om han bara fick träffa mig?  Eller skulle jag kanske vara en Gandalfina som har massa magic trix i bakfickan?  Ja, man kan ju bara undra...


Give me VÅRVÄRME NUUU!

Kommentarer
Postat av: veronika

ja ge mig vår nu också! gud vad kallt det är burrr,kram på dig!=)

2009-01-04 @ 16:38:03
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Men du... är det inte så att Aragon hör ihop med Arwen, har som för mig att det är så ;D ...och diskussionen om Aragon och Arwen känns som bekant ;P

Puss Ulrica

2009-01-04 @ 18:03:00
URL: http://ulricastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0