Kamera på önskelistan... igen...


Min nuvandande kamera


Jag äger en helt OK vardagskamera som heter Canon Powershot A610.. Den har jag nu haft i snart tre år. Eftersom jag mest och helst fotar rörliga actionbilder behöver jag en ny. En kamera som klarar av ett snabbt rörligt motiv som t.ex. hundar utgör och ändå behåller knivskärpa! En digital systemkamera. Jag har i ett par år haft siktet inställt på en
Nikon D80 som jag testfotat med en del och som jag bara älskar. Men nu glittrar mina ögon såklart mest efter den nya efterföljaren till D80, nämligen D90! Den man även kan filma högupplösta filmer med...  VILL HAAAA!! 

Tomten var det ju lönlöst att be märkte jag....   NÄR ska mitt tjat och mina hintar fungera?!



Nu ska jag snabbrasta hundarna en sväng och sen sprutta iväg ner till Egan. Tänkte skrämma kroppen lite med UV-ljus så man slipper skrämma andra människor genom att fortsätta se ut som ett vandrande lik... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev du nå brun nu då?=) eller röd kanske hihi:) o jag har ont i tanden jag döör av tandvärk snart!!!ses imorrn kramis

2009-01-27 @ 20:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0