Till mig!


(eget kollage med omslagsbilder från ellematochvin.se)



Idag har jag beställt en liten födelsedagspresent till mig själv. En provprenumeration på Elle Mat & Vin! 3 nr till samma pris som för 1 nr i butik. Jag är mest förtjust i de nummer där de bombar en med recept på bakelser, kakor och annat smarrigt snarra.  De satsar precis som mig på hela kostcirkeln...


Snart hämtar mamsen upp mig för en mamma-dotter-kväll på Birsta. Vi är nog dom bästa på att ögonshoppa och nöta deras golv varv efter varv efter varv....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello där=) absolut fika! ja kollar hur jag jobbar som till veckan o hör av mig!!kramkram

2009-02-05 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0