Små saker att se fram emot...


(Eget kollage med bild av Leila från bonniertidskrifter.se)



Jag känner mig verkligen KLAR med att vara arbetslös nu... Dagarna är enformiga och långtråkiga och jag vill inget hellre än att telefonen ringer och det är en arbetsgivare som vill ha just MIG som anställd! Please? Pretty please?


Fram tills det händer får jag försöka ha lite småsaker att se fram emot...


- Födelsedag nästa vecka

- Alla ♥-ans dag

- Tävling med min lille Gucci

- Leilas nya tidning som utkommer i mars

- Vemdalenresa igen i påsk


Kommentarer
Postat av: Maud

Anmäl dig som vikarie på några skolor. Du kommer att få stänga av telefonen för att få vara i fred:-)

2009-02-04 @ 18:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0