Lördag hela veckan

Ja idag är det lördag, en speciell dag för många andra eftersom det innebär en ledig dag. Annat är det för mig som har lördag hela veckan... ofrivilligt.

Ikväll väntar en dejt med min lillasyster Sandra. Det känns som huur länge sen som helst sen jag träffade henne. Hon har bott i Holland ett halvår och bor annars i Uppsala och pluggar, så det gäller att pricka in bra timing för att kunna ses...
Jag hoppas att hon precis som jag vill se schlagern ikväll! Med något gott tilltugg till såklart.. 

T spelar här i stan ikväll, så jag får se om jag framåt småtimmarna drar mig neröver stan för att säga tjena. Have not decided yet.

Kommentarer
Postat av: Karin

Inte visste jag att du hade en lillasyster:-)



Satt och såg festivalen själv igår, men dåigt var det. Inte alls som förr. Ändå vet jag att jag kommer sitta som klistrad varje lördag kl 20 sharp;-)



Kramis kramis



2009-02-08 @ 12:46:20
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0