Friday the 13th

Idag är det Fredag den 13:e. En riktigt rysig dag. Å där passar jag in....  Jag är just nu som klippt och skuren för en riktig horrormovie. Ögon och näsa rinner, benen släpas efter mig när jag går, rösten skrämmer vem som helst med bra fantasi och jag behöver inte ens sminka mig blek.

Nu ska jag gå och lägga mig i kistan i sängen igen och dra ca 10 täcken över mig. Jag hoppas att sängläget ska hjälpa mig piggna till tills imorgon. Då vankas det ju Alla ♥-ans-dag-planer som jag verkligen inte vill missa...

Kommentarer
Postat av: veronika

men din stackare! frossa i vitlök,gurgla med whiskey!! hehe=) krya på dig nu tills imorgon vännen,kramen!

2009-02-13 @ 20:18:06
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0