Fredag

I skrivande stund har jag precis lagt på luren efter ett samtal med Micke. Så nu ska jag bara klä mig lite varmt, slänga in långnäsorna i bilen och snärta ut till Myrbodarna.  Vi ska ha en liten fotosession med hundarna tänkte vi - speciellt för hans lilla collievalp Lova...  Tyvärr verkar solen inte vilja titta fram idag, så risken finns att det blir lite gråtråkiga bilder utan det ljuset. Men hur som helst tackar jag inte nej till att fota med en Nikon D80!  



Gårdagskvällen blev en rysande sådan. T och jag hade hyrt filmen "The Strangers" med bl.a. snygga Liv Tyler. Hundarna klättrade i gardinerna och blommorna vissnade såsom jag skrek. Att jag inte lär mig. Jag kan inte se skräckisar längre! Jag är så rädd så jag nästan grinar emellanåt!    Jag som älskade skräckisar och rysare förr och var en tuff tjej.  The tuff tjej is no more om man säger så...

Kommentarer
Postat av: veronika

jasså varen läskig! då blir jag nyfiken=) älskar såna filmer men jag blir ju så rädd så man hoppar ur soffan samtidigt haha=)Trevlig helg vännen!!!

2009-02-06 @ 13:19:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Karin

Men gud. Den filmen såg vi också nyligen. Läskig minst sagt!!!



Ikväll blir det Lets dance för mig. Inte fullt lika läskigt;-)



P & K Kakan

2009-02-06 @ 19:19:14
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0