Fredag

 


Imorse vaknade jag med en skön känsla i kroppen.
Plötsligt känns det bättre att vara "ledig" om dagarna. Nu  när jag vet att jag alldeles strax ska börja jobba igen. Knepigt sånt där...

Jag började dagen med att gå en timmes runda med långnäsorna i solen. Wow vilket väder! Det var så ljust ute att tårarna rann medan jag gick. Tänk att jag aldrig ens ägt ett par solbrillor. Eller jo nu ljög jag, jag köpte ett par i somras som jag aldrig använde...  Jag kisar vidare.

Igårkväll såg  T och jag en filmen September Dawn. En westernaktig drama med otroligt fint landskap, en karamell i en av huvudrollerna men med en väldigt grym handling...  Jag har alltid varit tokförtjust i westernfimer. När jag var yngre satt jag klistrad när Familjen Macahan syntes i rutan. Tror Luke var min första kärlek..


Tro om det händer nåt skoj ikväll?

Kommentarer
Postat av: Kakan

What?! Lördag, söndag, måndag--- inget bloggande. Nu är det jag som får piska dig;-)



Kraaaaam

2009-03-02 @ 21:07:16
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0