Jag börjar med att bjuda på blandade bilder från
lördagens Alla-♥-ans-dag-festligheter...




Min Tisdag blev en dag med sällskapsshopping och målaruppdrag. Min vän Anna hämtade upp mig vid 15-snåret och station 1 var att hämta hennes ungar på dagis. Jag vet inte riktigt hur det gick till, men jag anar mig ligga rätt bra till hos hennes flickor Tea, 5 år och Ida, 3 år. Jag har t.o.m. hört fåglar kvittra om hur de brukar prata om vad de tycker om mig till mamman Anna - å det gör min sämsta dag till den bästa när jag hör det. Go-ungar!

Station 2 blev IKEA för Anna och mig, och bollhavet för Tea och Ida. Annas mission var att bunkra upp med nya kuddar, täcken, soffa m.m. Inte den vanliga "veckohandlingen" på IKEA direkt, utan här var det shopping på allvar. Efter många om och men och stånk och stön klarade vi den biffen också.

Station 3 blev närmaste pizzahak på vägen hem till Anna. Efter att ha intagit middagen likt en vacumsug var vi så redo för nästa aktivitet. Målningen av barnens blivande våningssäng. Såklart vill tjejerna ha en lila säng. Men ikväll skulle den grundmålas vit och med varsin pensel i näven kunde även Picasso känna sig hotad...

Sen hämtade T upp mig och vi styrde tillsammans kosan hemåt igen. Det kändes som nerförsbacke och medvind hem till det väntande programmet "My perfect life" med V. Silvstedt. Jag är ofrivilligt hooked!


P.S.  Ja, jag törs stå för att jag tittar på det programmet every tuesday....  O la la...   D.S.


(Bild; Egen)


Kommentarer
Postat av: veronika

vilken späckad mystisdag du haft!!roooooligt med massa bilder=) kramen!

2009-02-18 @ 07:20:15
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0