En liten mini-roadtrip

Under gårdagkvällen fick jag fika- och surrsällskap av bästa Ullis! Klockan 21 satt vi klistrade och kikade på nya avsnitt av Grey's Anatomy. Vad har hänt egentligen? Är Denny ett spöke bara? Har Izzie trasslat till trådarna på allvar?

Nu är det dax för mig att gå en promenad med långnäsorna i solen. Om ca 1 timme blir jag upphämtad och drar då iväg ner till Hudik på en mini-roadtrip. Jag ska följa med mina hundars uppfödare som ska ögonlysa (en slags veterinärbesiktning för ögon)  en valpkull, som en kontroll innan de får åka till sina nya hem...

Det blir mao en dag med massa hundsnack. Elaina like...


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Karin

Ha så mojsigt med voffsingarna:-)



Kramis Kakan

2009-02-19 @ 21:48:40
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: linda

Trevlig helg tjejen!! kramar om

2009-02-20 @ 14:50:52
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0