Bad cold



Ja, det både ÄR en "bad cold" ute och jag HAR en bad cold just nu.
Nyser och hostar omvartannat och mår allmänt tjyven. Tur jag var skapligt kry igår på mitt lilla kalas i alla fall!  Jag fick bl.a. den digitala kökstermometern som jag gått och sneglat på av mamsen. Nu ska här bakas ännu mer! Åsså massa fina blommor... Love it!

Det blev en riktig familjeträff här hemma igårkväll och det var jättetrevligt. Det är inte alls ofta man är allihopa tillsammans. Twinbrother Conny saknades, men det var lite långt att bara komma hem på kalasfika när man bor i Sthlm...  Jag hade bakat chokladkolasnittar, blåbärsgrottor och chokladmuffins dekorerade med vita chokladhjärtan dagen till ära. Tårtan blev en gräddtårta dekorerad med med hallon och kiwi...

Nu ska jag iväg och köpa mig en nässpray...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Krya på dig gumman! :)

2009-02-13 @ 07:12:23
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0