Nyårslöfte?



Nu var det så länge sen
jag skrev här så det var på vippen att jag hade glömt inloggningsuppgifterna...

Jag har som helt kommit ifrån detta, fastän jag fortsätter att dagligen läsa andras bloggar. Jag tycker mig inte ha något att skriva om längre. Jag bara kliver upp, åker till jobbet, jobbar, åker hem från jobbet, äter, äter lite till och somnar. I stora drag.

Nu när jag loggade in så ser jag att just på måndagar är det några extra tappra som kikar in här för att leta lite liv. Resten av veckan är ni färre... Jag blir nyfiken vilka ni är? En medalj borde ni få för någon sorts uthållighet i alla fall! :)

Nu är det ju snart dags för nyår. Jag skulle behöva avge ett nyårslöfte - att börja träna igen. Det sker väldigt sporadiskt för da'n. Oddsen på att jag återupptar att besöka ett gym några gånger i veckan känns så ofantligt långt borta, men en mindre investering i form av gummiband tror jag skulle passa mig bra! Nog skulle jag kunna skrämma liv i en och annan gammal gömd och glömd muskel med hjälp av en sån - i kombination med de turer jag tar med hundarna. Jag tror ja.

Kanske ett till nyårslöfte vore att försöka börja skriva här lite oftare också..  kanske.

Gott slut och gott nytt på Er!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Gott nytt år till dig med!!!! Och du, sluta inte blogga:-)



Kramar från Kakis

2009-12-30 @ 18:03:56
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Mia

Hej där!



Var längesedan...:-) Jag hittade din sida hos Kakan. Visste inte ni två kände varann. Hoppas du haft en bra jul o nyår o god fortsättning på det nya året. Och du...sluta inte o blogga. Många kramar Mia.

2010-01-02 @ 10:35:07
URL: http://miasotommys.blogg.se/
Postat av: vera

Äntligen Elaine är du tillbaka! jag kikar in varje dag men ingen där:( ses snart?? jaaaa:) kram på dig!!

2010-01-03 @ 18:00:11
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0