En kväll i Photoshop



Idag när jag kom hem från jobbet tänkte jag att jag skulle börja lite med den utlovade bloggheadern till fina Sophie. Tanken var att sitta en liten stund bara. Klura på lite idéer, kika på vilka bilder som funkar att använda osv osv. Men 10 min blev snabbt till en halvtimme, som blev en hel timme, som blev två timmar och till slut tre...   Men så blev den färdig också! Lite sådär otippat.

Jag hoppas du blir nöjd Sofia! ♥
-------------------------------------------

Update 23:45;

Jag blir aldrig nöjd med min egen, så den förra hamnar här i "arkivet". Jag klurar vidare...


Kommentarer
Postat av: Kaka

Jättefint!! Å nu har du fått mail;-)



2009-08-21 @ 22:22:09
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Sofia o Hugo

Du är verkligen superduktig gumman! ♡ Tusen tack!!!!!!



Å så borde det ju stå "Design by Lane" nånstans tycker jag!

2009-08-21 @ 23:29:14
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0