Besök av mina favoriter


Söt som socker ♥


♥ Frida till mamma Camilla innan de åkte;
-
"Jag vill ha på mig klänningen jag fick av Elaine..."


♥ Se...


... och lär. ♥


Ikväll har vi haft besök av min storasyster Camilla, hennes man "Zäta" och deras barn Daniel och Frida. Den förstnämnda är heeelt tokig i allt vad rock och musik heter. Han längtar så tills han börjar i 3:an (vilket är nästa år , men till vilket han tycker det är en EVIGHET) då man får börja ha musik i skolan och välja att börja spela instrument. Gissa om han tyckte han hamnat i himlen när han kom hit och T visade musikrummet...  och sen drog några riff på gitarren...

I övrigt blev det lite gofika med bl.a. en nygjord blåbärspaj med vaniljsås till. Mumma.


Kommentarer
Postat av: Kaka

Vilken mysig dag!!



Här är man trött som attan....Mannen i huset har varit sjuk i dagarna två:-/ Det tar på krafterna att ha hand om ungarna helt själv....



Nu ska jag strax lägga mig i sängen med boken tror jag.



Kram & natti

2009-08-13 @ 20:41:04
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0