Alldeles strax helg



Morgondagens Fredag kunde inte vara mer välkommen. Jag är trötter... Längtar efter helg och vila. Den här veckan och förra veckan på jobbet har gjort att t.o.m min magkatarr börjat visa sitt fula tryne igen... Hoppas det går till sig fort.

Gårdagens besök hos veterinären gick fint. Lilltussan uppförde sig enligt facit och nu har hon fått ögondroppar som hon ska få morgon och kväll cirkus 10 dagar framöver. Men på det stora hela var det ingen fara på taket.

Jag har längtat att baka lite igen, men inte haft tid den här veckan alls. Klurar på att baka mig några blåbärsgrottor i helgen. Små och smarriga. Det går ju inte åt så mycket bär till dom, och det passar ju bra med tanke på den lilla skål som blev resultatet efter förra helgens bärplock när allt var rensat och klart. Å jag som hade hört att det skulle vara galet mycket bär i år?! Kanske jag var too late?

Lördag förmiddag bjuder på en avelsträff med Sheltieklubben. Hundsnack till tusen med andra ord för er ej så insatta... Avel, genetik, hälsobekymmer, ärftlighet, mentalitet, planering m.m. m.m.

Jag tror det blir en fin helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0