Premiär-mingel!



Ja nu ska jag berätta vad jag gjorde i lördags. Jag var ju som sagt på en liten road-trip... Glada Hudik var målet. Jag hade nämligen blivit inbjuden på en liten "VIP-smyg-premiär" i Fredrik & Micaels nya fina butik! Det bjöds på lite gott att skåla, tårta, kaffe, bakelser, glass och you name it! Lägg sen till musik som masserar själen, väggar prydda med Laura Ashley och inredning i lantligt vitt med pärlspont och levande blommor....  Låter inte det MYS så säg?!

Idag måndag den 20/4 så har Fredrik & Micaels nya butik / café officiell premiär. De håller till i sjöbodarna mitt i stan - dit hittar väl alla, visst?

Jag fick med mig hem en ny kudde till soffan i alla fall. En liten vit toksöt sak. Som en karamell. Jag hittade även ett par gardiner som jag ska låta få hänga i vårt vardagsrum, men dom får nog min nästa lön sponsra...  Rom byggdes inte heller på en dag.

Nu ska jag iväg och lägga spår med jyckarna!

Tjingeling! Tjingeling!
(come on baby, shake that thing)

Kommentarer
Postat av: Erika B

Åh, vad roligt! Brukar gå in på deras hemsida och dregla och drömma en stund när det finns tid til det. Så himla mycket fina saker!!! Kanske man måste ta en sväng till Hudik nån gång?!

2009-04-20 @ 20:50:46
Postat av: Elaine

Erika: - Jaa man kan aldrig åka dit för många ggr! :) Jag hänger gärna med som sällskap!

2009-04-21 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0