Inte vilken Valborgsmässoafton som helst


Nää minsann.
Det här är inte vilken Valborgsmässoafton som helst. För det här är den absolut bästa jag kan minnas! Orsaken är att jag just idag blivit ägare till mitt livs första systemkamera - en Nikon D60! Å jag är bara såååå glad!

Visst, jag hade ju väldigt helst jättegärna mest velat komma hem med en D90... men just fotomässigt skiljer sig de inte så mycket åt som man kan tro, däremot lockar ju att kunna filma i HD-upplösning också. Men D90:n får vänta till en annan Valborg.

Hörrni, ha en TREVLIG VALBORGSMÄSSOAFTON!  Det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Inte lönt med D90 om du inte skaffar några kvalitétsobjektiv, så fota du på med din D60 istället.

2009-05-02 @ 10:41:09
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0