Helgen i korthet




Visar en snapshot på de tilltänkta nya gardinerna till vårt vardagsrum. Snart så...

Helgen har rusat förbi. Ungefär såhär har min helg sett ut...

Lördag;

Uppe samtidigt med tuppen, in med jyckarna i bilen och iväg det bar till Matfors brukshundklubb. Kikade där på lydnadstävlingar och sen vidare på spontanbesök till pappa på Alnö. I solens sken blev det en joggingpromenad med gårdens små minihästar.

Kvällen spenderades home alone eftersom T var på havet igen...


Söndag;

Uppe med en annan tupp denna morgon. Storstädning och solsken igen. En tur till stugan med gummistövlar på. Ett stopp på Dannes för årets första mjukglass på väg hem. Väl hemma blev det plantering av väl valda vårblommor på uteplatsen.

När mörkret närmade sig valde T och jag ut en film och några av Karamellkungens favoriter till det. Det blev en film som grep tag i själ och hjärta....  Vet inte hur jag ska få bort honom ur tanken.... Pojken i randig pyjamas....

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt med en update kompis:-) Saknar dig lite här i cyberpace vettu;-)



Mysig helg har du iaf haft!!



Kram K

2009-04-27 @ 20:40:43
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Karin

Härligt med en update kompis:-) Saknar dig lite här i cyberspace vettu;-)



Mysig helg har du iaf haft!!



Kram K

2009-04-27 @ 20:41:21
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: veronika

hejje! va länge sen nu, allt bra? fina gardiner! de gillade jag:) kramar!!!

2009-04-28 @ 07:03:43
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0