Inte som på reklamen

Nu är hösten definitivt här. Men det är då inte alls som på reklamen. I reklamen går man bland krispiga senapsgula och roströda löv, i härlig frost med aningen för stor halsduk runt halsen. Kär och odräglig. Lycklig och snygg.

Det är då inte alls som på reklamen... Tröttare än tröttast. Blek och fryser ända in i märgen. Utan halsduk och borttappade vantar. Å med nån idiot som pucklar på och golvar en oskyldig känguru på aftonbladet.se.  Tänk om man ändå fick spöa sånt folk med basebollträ...

Hoppas jag snart hittar tillbaka till ett bättre humör... 



Kommentarer
Postat av: Anna

Vet inte om jag vill ha med mig detta toppen-humör ;)

2008-09-16 @ 09:09:24
Postat av: Karin

Fyy jag vågar inte ens titta på klippet jag. Det är så vidrigt med djur som far illa...



Hoppas du får en bra dag iaf, trots trist väder:-/



Kramis K

2008-09-16 @ 10:13:40
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Jessica

Fyfan! Är det där jvla snorungarna tappade i golvet som liten?? Hoppas det får tag på dem, ge sig på ett djur.. Så jvla fegt, jag skäms!

2008-09-16 @ 10:38:29
URL: http://dallice.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0