Dinner out

Gårdagskvällen blev efter lägenhetsvisningen rätt lugn och skön. Fastnade i "Vem kan slå Filip o Fredrik"... tänk vilket ROLIGT jobb de två har!!  Leka lekar och tävla och resa jorden runt m.m.  Vart skriver man upp sig?!

Ikväll är jag medbjuden med en jobbkamrat på en representationsmiddag på byn.. Vet inte så noga för vilka och varför - men jag har lovat att följa med som sällskapsdam helt enkelt...  Gott med lite restaurangmat om inte annat :)

Å imorgon väntar mera go-mat ute. Då ska alla tjejer här på jobbet, vilket är 10 st, ut och äta på O'Learys. Mmmm gott! Har inte bestämt mig än om jag ska gasa på med lite fest då också..  Det är ju lönehelg!


Bye for now....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0