Update

Bloggtorka har smugit sig in. Man har väl varit lite busy med annat.. Å det e ju bra.

I fredags var jag ju på intervju - som gick bra. De hade inga uppdrag inne just för dagen till mig, men nu vet de ju vem jag är och jag är ju inte längre än ett telefonsamtal bort..

Nu på torsdag ska jag på nästa intervju. Spännande det här! Hoppas det bär frukt också.. som man säger..

Lördagen var kanelbullens dag. Bullbak stod på schemat. Mmmmmums de blev GODA!  Behöver jag säga att det blev bulla och mjölk till kvällsfika?  Till det Stjärnor på is och kvällen var räddad.

Behöver jag säga att det blev bullar och mjölk till söndagsfrukost?  4 stycken...

Nu ska jag iväg till Timrå Brukshundklubb med skruttanna och träna lydnad med mina långnäsor. Å hörrni va fiiina de är nu på hösten..  Inga problem med "dagens outfit" där inte! De är toppmatchade VARJE dag!  Titt här får ni se;


Knopp i all höstprakt. Toppmatchad...


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken bild!!! Ser såååå gosig ut:-)



Kul med en update. Jag följer ju bloggen vettu;-)



Kramen K

2008-10-07 @ 18:16:04
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0