Thank God It's Friday

Äntligen fredag. Trots regn och rusk så har jag på känn att det här blir en bra dag..  (?)  En anledning är att jag bara jobbar till lunch idag, sen bär det av på intervju hos Kontorsfixarna!  Can they hook me up tro? Time will tell.


T åker bort idag på f.m. och kommer inte hem förrän söndagkväll - så jag har laddad inför en filmkväll alldeles allena ikväll. Ja osså långnäsorna förstås, men de blir så trötta i ögonen av att stirra länge på en 42-tums skärm.


Imorgon är en stor dag. Inte alls vilken dag som helst. Det är inte mindre än KANELBULLENS DAG. Just kanelbullen har en speciell plats hos mig. Jag är nämligen uppväxt på såna.. 5 bullar och O'boy till frukost, lunch och middag. Ibland även kvällsfika... Ni som inte tror mig...  fråga min mamma! haha   Hon är därför ingen nybörjare på bullbak vill jag lova...

Så nu ska den här tjejen baka bullar. Min mamsen kommer hem till mig och vi ska svänga ihop ett gäng tillsammans är det tänkt... Mys!

Bild på kanelbullar  


Tro om hon fortfarande kommer försöka hindra mig från att äta för mycket deg..?

Kommentarer
Postat av: veronika

Du är duktig du som bakar:) ät några för mig med hihi:=)kram

2008-10-03 @ 07:40:19
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Elaine

Det ska nog gå bra.. Jag är ju uppväxt på bullar och O'boy... :)

2008-10-03 @ 07:48:41
URL: http://twinsisters.blogg.se/
Postat av: Frida & Fluffbollarna

Ooh! Vilken tur att Du berättar om dessa viktiga dagar! ;) Hade ingen aningen om att det var Bullens Dag i morgon!



Lycka till på intervjun! Vi håller tummar och tassar så hårt vi kan! Själv ska jag iväg och fiska jobb på en skobutik i dag som söker ett butiksbiträde. Vore väl trevligt att kunna handla billiga skor av mig nästa gång Du är här? ;)



... och jaaa, jag hade gärna bjudit hem Dig på en fikastund med mig och Emma. De där tornados var riktigt, riktigt góa!



Stor kram från Frida & Fluffbollarna

2008-10-03 @ 08:56:27
URL: http://www.fridasplace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0