Sjukstuga

Här kommer några få ord från sjukstugan. Både jag och T har legat däckade i flera dagar nu. Halsfluss... 
"Flärpen" som hänger i halsen har varit otäckt svullen, halsen ilröd och jätte-OND på mig..  Lägg till dunkande huvudvärk, feber och muskelvärk så har ni ungefärlig beskrivning på mina senaste dagar.


Gucci däremot är fit for fight igen för er som kanske undrar efter mitt senaste inlägg. Det gick som tur var över på natten.  Jag gick inte o la mig förrän jag såg att det vänt...   Puh, var så rädd att han fått något som hade fastnat i magen, men det var nog en "fis på tvären" ändå. En väldigt tjurig sådan.


Nu har jag endast 1 arbetsvecka kvar innan jag blir arbetslös..  Letar med ljus och lykta efter nytt jobb, men det är ju måååånga fler än mig som varslas just nu så man lär få stångas med allt man har för att vara med i kampen om de få lediga jobb som finns i omlopp..


Det är bara att hålla ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/80-tal-sa-ser-jag-ut.html#comment



hahaha

2008-10-16 @ 18:29:43
Postat av: Karin

Stackars stackars er!!!! Skönt att ni mår lite bättre nu iaf. Jag trodde nästan det var nåt med Gucci jag!



Vad är det du jobbar med nu?



Hoppas du hittar ett passande jobb. INte världens lättaste antar jag, när man bor i en mindre satd som denna!



Kram & krya på er

2008-10-16 @ 19:03:14
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0