Helgen

Fredag:

Tupplur efter jobbet. Kände mig trögstartad att komma igång igen..  Med mysbyxor i soffan och allmänt seg fick jag flera övertalningssamtal från mina jobbkamrater.. Det var bara att kapitulera. In i duschen och kamma långluggen - PARTYTIME!  Taktade upp i bra tempo på O'Learys, ett pitstop på Svenssons och sen vidare till 30+ på Oscars..  Får man okej godkänt om man har träningsvärk da'n efter....?   (!)


Lördag:

Vaknar ganska tidigt med ont i håret. Kinamat till frukost vid 17-hacket...  Geggamojja och Stjärnor på is var allt jag orkade med...  Träningsvärk?!  Konstigt...


Söndag:

Man gör ett ryck.
Dammsuga. Damma. Skura golv. Baka muffins och tårta. Kärlekens födelsedag hela dagen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med träningsvärk efter fest är helt sjukt, jag har oxå fått det. Förstår ju att det inte är träningsvärk, men visst fan känns det så. Och man kan ju alltid låtsas för att man ska känna sig nyttig o må bättre ;)

Have a nice evening!

2008-10-21 @ 19:28:23
URL: http://darkandtwizted.blogspot.com/
Postat av: Fia

Men herreguud vad du bakar!! Vad har hänt?!?! Jag hoppas att du lagar mat också!?!? Man kan faktiskt inte bara leva på kakor och gotta!! (men jag har iaf beställt en bok som heter kladd kakor, det låter spännande va!!)

2008-10-22 @ 18:53:25
URL: http://www.ganteus.sida.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0