Hals-ONT!

Ilsket röd färg. Svullen "häng-plupp". Blåsor eller prickar? SMÄRTA!   Ja det är min hals för da'n det... 


Imorgon blir det en dag i hundens tecken. Det är stor utställning i Nordichallen, som Västernorrlands Kennelklubb anordnar. Utställningen håller på både lördag och söndag, men eftersom långnäsorna bedöms imorgon lördag, så är det då jag ska dit..


Nu till nåt helt annat. Till nästa helg har jag en del att baka...  så jag tipsar nu om den här tävlingen hos Eva Blixman! Jag e med! Klicka på bilden så kommer ni till hennes blogg.


                                               sockerpastan kommer från: Tårtdecor

Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till i tävlingen! :o)

2008-10-10 @ 11:57:26
URL: http://blixman.blogg.se/
Postat av: Karin

Här är det också sjukstuga:-/ Jag med halsont och Elin med hög feber, 39.9 nu sist.....



Hoppas på den bättre dag imorgon för dig, och för oss:-)



Hoppas det gick bra för vovvarna!



Kramis K

2008-10-11 @ 21:57:30
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0