Update

Ja hörrni, det går fort i hockey...

Här hemma lunkar dagarna förbi i en stillfront. Ett orosmoln drar dock över oss och verkar ligga kvar ytterligare några dagar som det ser ut. Knopp är dålig och hur jag än försöker får jag det inte att vända tillbaka.. än..  Här hoppas jag på friskare vindar snarast möjligt. På jobbfronten syns intet nytt, men efter regn kommer solsken säger alla. Idag lördag råder det just nu stiltje hos mig,  men jag letar febrilt efter sällskap till ikväll -  för jag har sån lust att ge mig in i dimman....


Guess what! I got my rock moves, and I wanna show you tonight...?

Image:FunhouseAlbum.jpg
LOVE PINK!

Kommentarer
Postat av: Soffi

PINK är så sjuuukt bra! :D

2008-11-16 @ 10:24:12
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Helen

Hoppas du hittade en vän till gårdagens dimma ;) kramen

2008-11-16 @ 21:36:04
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0